23 januari 2009

sjuk.sjuk.sjuk o sjuk.

Nu har jag varit sjuk sedan i tisdags o jag kan ju säga att det inte är så kul.
idag va jag hemma från skolan...igen. Tittade på gossip girl o försökte plugga men somnade, som tur va :)
imorrn ska jag vara med och spela match mot vinberg fast jag inte är bra o vi är lite folk. Jag ska inte bara spela jag ska stå i mål också ;O de kan bli kul men jag vet inte. eftersom jag är fett förkyld med så blir det nog väldigt jooooobigt:O men de får gå. Imorrn träffar jag magda också, de bler kanon! för vi har saker att planera!
På kvällen åker jag kanske till Linn även hon e sjuk o vi ska då titta på film o äta popcorn, de blir bäst!

jag tycker alla borde gå in på denna bloggen & titta. Hejaabbe.blogspot.com! De är en pappa som skriver om sin son som har ett hjärtfel.

Ciaao!

2 kommentarer: