27 januari 2009

fotboll! ohnej

läste bara som hastigast fotbollsstart på ett mail känner mig inte så sugen på de just nu så jag öppna de inte ens. jag vet att mamma e tränar men hon säger inget om det fast de kanske e för att jag inte frågar! jaja men jag får la läsa de mailet någon gång, när jag känner för det. klockan är rätt myck o jag sriver väldigt dåligt i ddag känner jag men det får vara så. fattar ni inte så läs inte. jag är trött o då blir det så.
idag va jag i stan med linn. de är alltid kul! :) vi fikade på veras café för där är det blilligt å gott som f*n :) hoho sen gick vi och titta i massa affärer o jag hitta massa på rean! jag som inte trodde det fanns så mkt kvar men fel kan man ha! jag hitta ett linne, en klänning, jeans o en vanlig typ svart tröja som jag verkligen behövde! hahahaha. jag tycker det känns som jag bara skriver massa onödig skit nu.
imorrn ska vi iaf på ps-musikalen. de ska bli kul, fast jag ska på den igen på torsdag för mormor ville gå på den. Magda följer med!

ta mig te thailand!
bob marley- no woman no cry

ciao

1 kommentar:

  1. Hej M!
    Vad kul att du också startat en blogg. Ska bli spännande att läsa!

    Hoppas allt är bra med dig, att det flyter på i skolan och att du snart blir sugen på fotboll igen.

    //Tojjan (din gamla lärare)

    SvaraRadera