24 januari 2009

hohohoh

hohoho. matchen idag , gick la inte bra men laget spelade bra iaf. Man kan la säga att den var väääääldigt mkt bättre än matchen mot Puma eller matcherna. skulle åkt till Linn men känner mig fortfarande mig inte bra, så fattar inte vrf jag va med på matchen. ja ja. Åkte med mamma och oliver till derome, köpte godis o sånt. jag hade godislöfte men de gick bara att ha i en vecka. fast jag hade inte räknat med mer. nu ska jag se på gossip girl o se någon film som vi såg på i idrotten eller jag såg ju inte den för va hemma. så ska passa på att se den nu. o sen sova tidigt.
imorrn följer jag nog med felix när han ska spela match i Nissan ;O;O tidigt som fan, klockan halv tio tror jag, men de klara jag ;) sen ska jag titta på fotboll i veddige eller åka o titta på warberg med den bästa magda! :)
Sitter o tittar lite på youtube o många artister man söker på kommer massa töntiga alvin o gänget skit saker, så fult!


nu kom jag att tänka på vad jag sparar pengar till o de är jag inget bra på!
jag ska spara till;
1. en ny systemkamera, men de har jag snart sparat till.
2. en resa med mormor. o den måste komma snart!!!!!
3.fan nu när jag ska skriva upp de kommer jag inte ihåg de. iaf de var något :)

TA MIG TILL THAILAND IGEN !

Better then me- Hinder! bäst

Ciaaao!

1 kommentar:

  1. Snygg bild, hur gjorde du så? Så att det är en bild där överhuvudtaget menar jag :P Och den filmen är en av de äckligaste jag någonsin sett :S

    SvaraRadera