17 februari 2009

många mysiga dagar

Nu har inte jag bloggat på jätte länge! för jag har shoppat massa! :D:D:D för alla som vill veta vad jag har gjort så kan ni läsa resten (: av detta.

Fredag:
tränade innebandy!! :) Magda åkte med mig hem och lite efter kom Linn! :):) Vi kämpa o kämpa väldigt länge för att få låna en moped till, o vi lyckades. tack Nicke eller vems vi låna. Vi körde till donken, väldigt fort må jag säga. Stanna hos stegis en liten stund o där blev det påfyllning av olja. Tack stegis! :) att dom jävla mopederna ska vara så jobbiga! Vi kommer fram till mcdonalds försent eftersom det tydligen stänge 11.00 och vi var där 11.02 typ! Gick till statoil, köpte varm oboy, det var mysit (Linns stavning) Åkte till Martin. Vi kom dit sent tror jag ;) Vi fick goott godis! jätte gott. haha vi spela kort och typ cepa! eller typ inte Vi åkte hem 2. åt hemma(mat) ostkrig o sen sov vi :):) mysig dag!

Lördag:
vi va gick upp klockan elva:O:O tidigt!!!!
klockan tolv åkte jag in till stan med familjen, eller alla utan felix. Vilket är rätt ovanligt. Att Marcus är med alltså. Vi titta i affärer och sen fikade vi på veras!
sedan var det match mot warberg med a-laget. De va kul att spela men vi fölorade med 6-0 bara.
Hem en liten stund. iväg till magda. VI ÄR BÄST! HAHAHA

dagens köp:
ett par skor från dinsko! mkt sköna ;) haha
Nya skor till innebandyn.
o Inget mer tror jag :)

Söndag:
Upp tidigt igen!
Titta på innebandy hela dagen med magda! bäst är hon! (:
b-laget damerna
och
a-laget herrarna tror jag (: ! båda veddige lagen vann tror jag (: :)
hemma kvällen, sjukt tråkigt. skulle titta på greys anatomy men så självklart går datorn sönder! titta på beck ist! :):) De är med bra!

Måndag:
köpenhamn med mormor! shopping! har aldrig vart där innan faktiskt.
Vi åkte förbi flygplatsen. sjukt sugen var man på att bara hoppa av tåget och sätta sig på ett plan till thailand.

Köp:
svarta strumbyxor med någon möster.
Leggins som är som jeans.
3 par trosor.
5 par vantar.
1 halsduk.
en sak te Oliver. :P
klubbor
o inget mer ;)

kom på att nu har jag skrivit mkt!

Tisdag:
Magda kom klockan 08.00 '-' vi typ bara sega och elda.
sedan klockan tolv åkte vi te kungsmässan o freeport med mamma!
Magda har enbart damp! sjukt har det vart!
Nu ska vi till sofie o vi hoppas på godis!

köp:
Ansiktsmask
skor!
smink
bh
popcorn

hejdå

1 kommentar: